Hajk i Källhult 17-18 september

26 augusti, 2022 av Filip Björndahl

Vi vill bjuda in er, Äventyrare och Utmanare, till hajk i Källhult (Dalskog) den 17-18 september. Hajken är på samma ställe som evenemanget Skogens Veteraner den 17 september.
Upptäckare får komma och vara med över dagen den 17 september klockan 9-18.
Spårare är givetvis välkomna att besöka oss och evenemanget under dagen tillsammans med vuxen.
Äventyrare och Utmanare träffas vid Källhults bygdegård lördag
17 september klockan 9:00 och sover över till söndagen den 18 september och stannar fram till cirka 11:00.
Vi kommer under dagen bygga lägerplats, laga mat och ha små tävlingar. Självklart kommer det finnas tid att gå runt och titta om man vill det.
Samtidigt som vi gör allt detta gör vi reklam för scouterna och sprider budskapet om att alltid vara redo. Scoutdräkt är därför obligatoriskt för alla scouter annars får inträde betalas.
Meddela om ni är intresserad senast den
1 september. Skriv till linnea.krokfors@telia.com