Information om vårterminen 2021

27 januari, 2021 av Filip Björndahl

Hej scouter!
Vi tänkte äntligen köra igång vårens termin! Spårare och Upptäckare börjar torsdag den 4 februari klockan 18:00-19:30 vid scoutlokalen. Äventyrare och Utmanare börjar veckan därpå den 11 februari klockan 18:00-19:30 vid scoutgropen. Tänk på att ta på er kläder efter väder, ta med pannlampa/ficklampa och ha på er reflexer.

Det är ju lite speciella tider just nu men vi tänkte försöka dra igång verksamheten, men kommer under hela vintern och våren känna av om vi klarar av att köra med hänsyn till de rekommendationer som finns. Vi kommer initialt dela upp oss med Spårare och Upptäckare vid scoutlokalen och Äventyrare och Utmanare vid scoutgropen.

Vi vill gärna veta vad ni tycker och tänker om detta! Har ni ideér på coronasäkra aktiviteter? Eller har ni funderingar på något annat? Skriv gärna till oss ledare eller i kommentarsfältet.
//Ledarna