Uppdatering vecka 13

25 mars, 2020 av Filip Björndahl

Hej scouter! Imorgon den 26 mars träffas Spårare och Upptäckare vid scoutlokalen i Ängenäs med aktivitet utomhus. Vi förstår om det är färre som kommer, men vi kör vidare för er som vill och kan!

Äventyrare och Utmanare tar ett uppehåll från fysiska möten och börjar igen den 23 april om det inte uppstår fler restriktioner. Ni kommer dock få lite uppgifter av oss under dessa veckor?
OCH den 3-5 april är det ett extrainsatt JOTI, jamboree on the internet? Scouter runt hela världen kommer sitta som bänkade vid sina datorer/surfplattor/telefoner och chatta med nya och gamla scoutvänner. Mer information finner ni på jotajoti.info

Tanken är även att vi ändrar hajken som var planerad för Äventyrare och Utmanare den 18-19 april till en endagars vandring längs Pilgrimsleden, mer information kommer.

Vid frågor är det bara att fråga en ledare!